مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 16:222022-07-23اقتصادي

خبر خوب| 2 هزار و 353 زنجانی شاغل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در دومین جلسه مشترک کمیته هماهنگی اشتغال استان و کمیته نظارت استانی طبق آخرین وضعیت ثبت اطلاعات شاغلین در سامانه رصد اشتغال در سال جاری اظهار کرد: از مجموع 14 هزار و 170  شاغل جدید که تعهد استان است، در مجموع 2 هزار و 353 کد ملی معادل 16.

6 درصد توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم این اداره کل در اشتغالزایی آموزش متقاضیان است، گفت: از جهت مداخله در بازار کار، متولی آموزش های فنی و حرفه ای هستیم و صیانت از نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی نیز در حوزه فعالیت های این مجموعه است.

وی افزود: تلاش می کنیم که نیروی کار که به عنوان یکی از دو رکن اصلی تولید است بتواند در کمال امنیت با حفظ حقوق قانونی و با حفظ مسیر رشد و ارتقای شغلی فعالیت کند.

جعفری ادامه داد: در عین حال تلاش می کنیم زمینه های استفاده نیروی کار از جریان تولید ثروت در کشور تسهیل شود که از طریق تعاونی ها این موضوع را انجام می دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش می کنیم حمایت های اجتماعی از قشر متوسط و ضعیف جامعه در قالب بیمه ها و خدمات درمانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| 2 هزار و 353 زنجانی شاغل شدند

خبر خوب| 2 هزار و 353 زنجانی شاغل شدند